تشابه اسمی هری پاتر قهرمان داستان رولینگ و سرباز امریکایی





deathly hollows
















تشابه اسمی هری پاتر قهرمان داستان رولینگ و سرباز امریکایی

 قبر هری ‌پاتر، سرباز انگلیسی، به‌ خاطر تشابه اسمش با قهرمان داستان‌های رولینگ سالانه با بازدید هزاران نفر از مشتاقان این جادوگر جوان قرار می‌گیرد.

قبر این سرباز بریتانیایی که در سال 1939 کشته شده است، پنج سال قبل توسط مردم مورد توجه واقع شد و با هم‌کاری شهرداری محلی در لیست جاذبه‌های توریسی قرار گرفت.

با این‌که هیچ ارتباطی بین این متوفی و هری ‌پاتر داستانی وجود ندارد، هر روزه صدها نفر از گردش‌گران به سر گور این سرباز می‌آیند و در کنار سنگ مزارش عکس می‌گیرند.
هری پاتر نام مجموعه ‌رمان‌های فانتزی‌ست که به‌وسیله‌ی جی.‌کی. رولینگ، نویسنده‌ی بریتانیایی، نوشته شده ‌است. در این کتاب‌ها ماجراهای جادوگر نوجوانی به‌نام هری ‌پاتر به هم‌راه دوستانش رون ویزلی و هرمیون گرنجر نقل می‌شود که هر سه از دانش‌ آموزان مدرسه‌ی خرافات و جادوگری هاگوارتز هستند. این داستان‌ها روایت‌کننده‌ی مبارزه‌ی بین خیر و شر و جدال هری‌ پاتر و یارانش با جادوگران بد است.
علاو بر پارک هری ‌پاتر با الهام از این داستان‌ها فیلم‌های سینمایی، بازی‌های رایانه‌ای و کالاهای متعددی ساخته شده‌ که همه از فروش فوق‌العاده‌ای برخوردار بوده‌اند.
عنوان 7 کتاب هری ‌پاتر عبارتند از ‌هری پاتر و سنگ جادو‌، ‌هری پاتر و تالار اسرار‌‌، ‌هری پاتر و زندانی آزکابان‌، ‌هری پاتر و جام آتش‌، ‌هری پاتر و محفل ققنوس‌، ‌هری پاتر و شاهزاده‌ی دورگه‌‌،‌ هری پاتر و یادگاران مرگ‌.
این مجموعه با ترجمه‌های متعددی در ایران منتشر شده است.
منبع: مهر


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط criss angel در سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:,

و ساعت 14:38

درباره ی ما

به وب من خوش اومدید،من می خواهم اوقات خوشی رو تو این وبلاگ داشته باشیم این جا همه آزادن و می توانند هر کاری دوس داشته باشن بکنن. چیزای جالبی واستون می ذارم به شرطی که نظر یادتون نره و حتما عضو بشید،راستی تا یادم نرفته اینم بگم که من به غیر از خبر های هری پاتری خبرای دیگه ام میذارم خیلی چیزای دیگه پس حتما عضو بشید این وبلاگ متعلق به شماست پس تعارف نکنید و هر مشکلی که داشت به من اطلاع بدید حتی اگر تم وبم قشنگ نیست بگید که عوضش کنم ممنون ،بای!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

criss angel

»تعداد بازديدها:

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت: